10 Ekim 2008 Cuma

Okul tam hız devam



En son azdığımdan bu yana 1 aydan fazla zaman geçmiş!
o kadar yoğun geçiyorki günler blogumuza kendim bile bakamadım:)
dersler tam gaz gidiyor..
hep soylerye anne babalar yarış atı gibi!
ilkokul 1 sınıf ama şimdi bile öyle geldi bana.
A,a-E.e-L,l-T,t-i,İ harflerini öğrendiler sayılardan 1-2-3
hergün ödevimiz oluyor mutlaka hem yazma hem pratik.
lale devri bitti bu sefer gerçekten:)
Babamız içinde bitti lale devri!
mecburen birisini ben birisinide bababız çalıştırıyor.
ders bittiğinde saat. 21.00 civarı oluyor.
yatağa giderken holde uyumaya başlıyorlar.

1 yorum:

nuray dedi ki...

Yücel hanım , okul hayatı ayrı bir zorluk olsa gerek ,

size ve kuzulara ders hayatınızda başarılar dlerim ... Bu lale devri ne zaman başladı da yeni bitti , biz bu aralar 2 yaş sendromu ile uğraşıyoruz ..

bana bir mail adresi verirsen sana davetiye yolarım canım ,

sevgilerimle